| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Nja, deras mål är ju att all information man behöver ska finnas tillgänglig och så är ju också fallet till 99,99%. Sedan är det inget problem för mer prioriterade kunder och samarbetspartners att komma i kontakt med företaget.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Jag tror inte Sweely var helt seriös när han sa att det var deras regel #1.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Why not? I hans situation är det ju i princip omöjligt att komma i kontakt med Google, såvida ingen anställd råkar svara i hjälpforumet.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Va? Nu förstår jag inte alls ditt svar. Jag tror att Sweely är mycket väl medveten om att det inte står på Google-kontorens whiteboard att "DU SKALL ICKE SVARA PÅ VÅRA KUNDERS FRÅGOR"
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Orka. Ingen tolkade honom nog SÅ bokstavligt.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|