| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Inte i nya heller, brukar kräva en 5-10 försök innan man lyckas.
"Service Unavailable" är standardsvaret man får när man gör det i 2.0
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Skoj, samma sak där då. Förstår inte alls vad Binero sysslar med just nu. Det verkar inte finnas någon ledning och organisation i företaget. Man måste ju prioritera någorlunda vettigt, att fixa sådana här buggar bör inte ta flera månader utan det bör gå före exempelvis flytt av kunder till nya systemet (vilket än så länge inte verkar vara någon förbättring). Nu verkar det som att de försöker göra tio saker samtidigt och inget blir bra.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|