| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
...Eftersom varken fakturaavdelningen som tidigare varit fenomenal eller vanliga supporten svarar på mina ärenden misstänker jag att de har för lite personal.. Jag hoppas att de vänder på det fria fall i anseende som Binero sysslar med. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Antar att det blir en rejäl domängenomgång här under kvällen, jippi... Tackar för varningen!
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dvs allt som var på fakturan men jag tror det löser sig så fort de svarar på mitt ärende. Jag ger det någon dag och sen så flyttar jag över alla viktigare domäner till övriga leverantörer jag litar på. Edit: Nu har en domän förlängts, vad jag kan se. Senast redigerad av Erik Stenman den 2011-01-03 klockan 23:51 |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|