FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Problemet med kundservice är att dom verkar anställda världens idioter endast.
Men har som egen policy att aldrig ringa till någon kundtjänst, bortkastad tid som man inte får betald för. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltså det är helt otroligt! Satt och chattade med en supporter från tele2 idag:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Tycker hon/han gjorde helt rätt. Du gick in på deras kundservice chatt och inte teknisksupport. Vill man ha hjälp med något tekniskt så kan man kontakta rätt support. Rätt ska vara rätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men hade du ringt och haft problem med ditt bredband eller frågor om det så hade du inte blivit hänvisat till mail. Men hade du velat haft statiska IP till ditt bredband så blir du hänvisad till mail då det är något som inte kan fixas direkt och att du ändå ska få IP nummer. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|