Citat:
Ursprungligen postat av Wojt
Seriöst, sluta hyckla?
Tycker du dina EGNA spamkommentarer och länkdumpningar på diverse sajter tillför mervärde?
http://search.yahoo.com/search;_ylt=...8&fr=yfp-t-701
Låter mest som avundsjuka för att din skitsajt inte rankar nr 1 på "webbhotell".
Sluta gnäll och jobba mer istället?
Din sida är så dålig att den inte ens förtjänar att ligga top 10, medans end faktiskt har lagt ner arbete på att göra en bra sajt.
P.S. Tycker du att länkar från din "litenpenis" spam-blogg till webbhotell är relevanta?
|
Jag kommenterar på sajter som är relaterade till min nisch. Som du säkert kan se så har jag lämnat många kommentarer på inlägg relaterade till just webbhotell.
Jag har inga planer på att ranka #1 för webbhotell. Alldeles för många som tävlar om #1-platsen. Optimerar för helt andra sökord.
Inget gnäll från min sida, Wojt. Bara lite besvikelse, då jag på fullt allvar trodde alla som sysslade (yrkesmässigt) med SEO skaffade relevanta och 'seriösa' inlänkar till sina hemsidor. Och ägaren av whr är ju egen företagare.
Jag tycker personligen att min sajt inte är den bästa. Ger mig in i e-handel till höst, och min webbhotells-sida var min sista affiliate-sida jag skapade. Smått oseriös. Finns bara till för att jag ska tjäna mig en extra slant till. Bortsett från den jag redan tjänar.
Ja, jag tycker - på fullt allvar - att länkarna från min så kallade splog är relevanta. Jag skriver inlägg - på runt 300 ord - om min nisch, och placerar en länk där. Relevant och så vitt jag vet - inte emot Googles riktlinjer.