Kom ihåg mig?

Dålig kundrecenssion som inte stämmer

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-04-27, 21:34 #7
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Richie72 Visa inlägg
Hej Conny
Sluta spamma forumet om du inte har något att tillföra
Mvh
Richard

Tack för svar till övriga som gett mig konkreta förslag på hur jag kan bemöta kritiken och berättat vad de själva råkat ut för.
Ska du hoppa på någon så kanske det är dumt att välja en av de som bidragit med mest värdefull information av alla på WN... Han hade dessutom en poäng. Alla som bedriver försäljning direkt mot kund råkar ut för besvärliga kunder oavsett om de gör några misstag själva eller inte. Det man kan göra är att lugnt och sansat berätta hur det faktiskt ligger till, alternativt försöka kontakta Pricerunner i det här fallet (det behöver dock inte göra någon nytta alls då kunden kan posta samma sak på tio andra ställen om han / hon väl bestämt sig för att kasta skit på er).
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
betyg, kundrecenssion


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017