Kom ihåg mig?

Slåss för ett fritt internet du, länka till Sverigedemokraterna.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-25, 09:07 #11
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Och vi som inte är PK vet vart problemet ligger.

Finns ett klipp på Youtube där Reinfeldt erkänner vart problemet ligger
"...Dessutom är det så att vi har inte högre socialbidrag idag än vad vi hade 2006 och om det är så att det stiger så vet jag vad det beror på"

http://www.youtube.com/watch?v=PdvHz4camx8

Jag tror inte det har och göra med demokrati om varför inte de andra partierna vågar ta en saklig debatt med SD. Det har och göra med att andra partier är så svaga kring invandringsfrågan och börjar man diskutera hur man ska lösa problemet då kan man tyvärr tappa väljare om man "råkar" spotta ur sig något som inte ska komma ut.

Och du får inte heller glömma den viktigaste delen. Kritiserar man invandringspolitiken så är man automatiskt rasist och främlingsfientlig plus att man får en svastika tatuerad i pannan.

Om jag sitter bland familjen t ex. och vi börjar prata politik och kommer in på invandringen då är det direkt ett känsligt ämne, ett fruktansvärt känsligt ämne som ingen vill tala om.
Grejen är väl den att SD inte är mycket för saklighet och fakta. De bygger hela sin politik på sagor och sägner samt, precis som du, manipulativ speglad statistik som inte har någon förankring i seriös vetenskap eller verkligheten. Målet är väl att fiska röster hos de som inte riktigt har alla hästarna i stallet och det lyckas kanske men förhoppningsvis får de inte fotfäste i riksdagen. Det vore en stor förlust för samhället och de goda krafter som verkar här.

Taggar
ärthjärnor, föreintelsen, invandring, invandringspolitik, politik, rasbiologi, seo, sverigedemokraterna

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017