FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej Princess, Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så meddelades det för över ett år sen att Svea Direkt skulle upphöra med sin annonsering. Anledningen var som jag också tidigare skrivit att vid en eventuell omstart skulle affiliates få en enklare väg tillbaka till att börja tjäna pengar igen. Det som också meddelades var att affiliates skulle plocka ner sina länkar. Att detta inte gjorts trots uppmaning av oss är beklagligt. Och ifall du fortfarande har länkar uppe uppmanar jag självklart dig att byta dessa mot någon annonsör som har ett aktivt program. Självklart får vi ingenting för att Svea Direkts program inte är nedstängt helt. Om inte affiliates tjänar pengar får inte vi pengar. Beslut är nu fattat att stänga ner programmet helt. Detta innebär att vid en nystart krävs att alla affiliates implementerar nya länkar. Har du fler frågor är du självklart välkommen att kontakta mig direkt, jag tror att du har min adress sen tidigare. Annars nås jag även på [email protected] Vänliga hälsningar, Daniel Spångvall Account Manager TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|