FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trygg E-handel säger: "Kunden har enligt lag rätt att återfå hela köpeskillingn vid ångerrätt, returfrakt bekostas av kunden."
Inkl frakt och expeditionsavgift och liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Och så tycker jag man ska göra! Man ska möta kunden så som man själv vill bli bemött, så i sådana här frågor kan man fråga sig själv och ganska enkelt få ett svar!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Inte får man väl tillbaks bensinpengar om man kör tillbaks med en produkt man köpt i en butik? Inte heller står butiken för ev parkerningsavgift/bot. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
En del butiker betalar faktiskt P-böterna..... Det är en marknadsföringsgrej som funkar bra här i Stockholmstrakten i alla fall för här är P-lappningarna ett reellt problem.... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|