FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker att designen är helt ok och din logotyp är skitsnygg. "Nöjd-kund-garanti" är dock helt uppåt väggarna fel och för mig har den helt motsatt effekt än vad du försöker förmedla. Låter som du är extremt osäker på din tekniska kompetens och tom. kan tänka dig att lämna tillbaka pengarna ifall jag inte är nöjd. Varför skulle jag inte bli nöjd? Är Davén en femöresprogrammerare liksom.. Listan på Egna projekt är faktiskt imponerande och det finns ingen anledning att sälja dig själv för lågt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är en intressant tanke med nöjd-kund-garanti som säkert kan intressera nya kunder.. Det är en säljstrategi som definitivt funkar gällande kurser men jag är tveksam om det funkar med webbutveckling faktiskt. Jag jobbar iaf inte så att jag säljer ett färdigt paket eller en färdig design utan det är en process som utvecklas tills kunden är nöjd. Jag skulle aldrig få för mig att sälja något kunden inte är nöjd med.. det är kunden som bestämmer trots allt. Så är det en färdig design/applikation du säljer som inte kan ändras efter leverans utan kunden ska inte betala dig istället?
Senast redigerad av taz76 den 2009-09-30 klockan 19:59 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |