FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej grabbar
![]() Har hållt mig till webstat väldigt länge och det har fungerat rätt bra fram tills nu, men på sistonde har den var opålitlig och nu är mitt konto helt ur funktion och jag uppmanas att skapa ett helt nytt konto istället.. Så nu letar jag efter ett bättre program att förlita mig på. Självklart har jag letat själv men inte hittat ett bra alternativ tyvärr.. Innan använde jag mig av http:// ww w.statscounter.c om och var tok nöjd, men för att använda den optimalt så måste man givetvis betala efter 100 uppnådda besökare har jag för mig. Känns surt när man inte tjänar pengar på sin sida ännu.. Finns det någon räknare som har minst samma standard som statcounter och som statistiken är dold för besökaren? Tillägg: Sjukt hög PR Statscounter hade förresten.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
google analytics..?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det går inte, då jag fokuserar på erotiskt innehåll och Google tar ju avstånd från sådant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Du behöver inte visa adsense-reklam för att använda Analytics.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
får titta lite nogrannare nu, tack för tipsen grabbar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
analytics rekommenderas starkt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
kör analytics på 3 sajter - ingen av dom har adsense
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
extremetracking.com använder jag på några sidor.. fungerar utmärkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ofta har ju hosten någon form av statistik. Dock varierar kvaliten tycker jag. Jag är kanske bakom flötet, men har använt Sitemeter.com sedan många år. Jag gillar således deras tjänst men hörde varningar om att de (sedan en tid) bakade i nåt spyware etc. Blev mkt snack om det på vissa forum etc så jag vet inte om det är så längre. Analytics låter kalas. Jag ska kika mer på det nu på en gång, det har bara inte blivit av innan.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
En fara med många av dessa verktyg är att de använder 3e parts cookies som ofta är blockerade hos många säkerhetsmjukvaror, tex så är den cookie som statscounter skicr till klienten blockerad hos Lavasofts ad-awere, F-secure, Norman mf.
Detta innebär överdrivna siffror gällande unika besökare, folk med dessa mjukvaror installerade räknas som unika vid varje besök. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|