FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Prova liveinternet.ru, jag kör den och är nöjd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Annars hade jag använt den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Absolut, Men jag äger inte sidan i sig. Det är en subdomän som man får regga gratis, men jag har inte full kontroll över domänen.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Analytics får det bli helt enkelt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
www.statcounter.com fungerar skit bra !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Google Analytics = Grymt bra (Kan dock "lagga" lite)
Så jag kör även StatCounter Båda är gratis och osynsliga |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har installerat tracker koden från GA nu, innan </body> som det krävs, men ändå reggar den inga hits.. och jag har genererat sales har jag sett och hits har jag utan tvekan.
Har jag missat ngt? Tycker det är lite rörigt.. men det är väl för att jag är ovan än. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sen får du nog vänta ett tag innan du kan se någon statistik, så här står det i hjälpen: "När du har installerat spårningskoden tar det normalt sett 24 timmar innan rapportinformationen visas i ditt konto. Google Analytics uppdaterar vanligtvis rapporterna med 24 timmars mellanrum." Ett märkligt problem jag har är att besökare som använder Internet Explorer inte registreras, övriga webbläsare är det inget problem med. Rapporterade problemet till Google och fick detta svar (för 2 veckor sedan): "Tack för att du meddelade oss om detta. Vi är medvetna om problemet och arbetar för närvarande med att åtgärda det. Vi tackar dig för ditt tålamod under tiden." Därav är jag inte speciellt imponerad av GA i nuläget :S |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ok, tack för snabbt svar. Tog bara ngn timme innan jag fick "tar emot information" får väl vänta ngn dag till, även om det har gått 24h nu. EDIT: nu ljög jag, det har gått 24 timmar om ungefär 10 minuter hehe. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||