FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
När anser ni att ett Community skall IP-blockera en medlem? Jag vet ett fall där en person blev IP-blockad från ett mindre community och den här personen har inte ens skrivet något i forumet, på klotterplanket eller till någon medlem.
Obs: Jag kan tyvärr inte tala om vem personen är men jag känner henne/honom mycket väl. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min åsikt är att det är upp till sajten ägare att avgöra vilka användare/ipadresser etc. som ska ha tillgång till densamma. Det är inte en mänsklig rättighet att ha tillgång till andras sajter, det är snarare en ynnest.
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det är någon person på det ipnummret som skapat problem så är det all rätt av ägarna att blockera det. Sedan att det kanske är någon mer som sitter på det ipnummret är bara olyckligt.
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
My 50 cents: Så länge besökaren inte betalar/har betalat något, så väljer sidan sina gäster/medlemmar som de vill.
/S |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Read Only
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Blivit avstängd från lunarstorm för att du skickat kedjebrev?
![]() Som någon annan har skrivit, ge oss lite mer info så blir det lättare att förstå. EDIT: Glömde svara på frågan. När en person missköter sig och ger admins eller moderatorer besvär så ska dem stängas av. Vissa är ju hårdare än andra på var gränsen går... |
|||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
|
||
![]() |