FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej allihop!
Jag är inte säker om detta är rätt ställe för denna post men flytta den gärna om det behövs. Nu till saken... Jag surfade runt lite i morse i brist på annat och stötte på en sida som väckte mitt intresse enormt. Sidan är som ett slags nätverk inom en viss bransch och har strax under 1000 personer i sin databas, och inget intresse av att dra in $$ men all hjälp var välkommen för at hålla sidan igång. Först tänkte jag bidra med lite ny grafik eftersom sidan ser ut som dom flesta sidor gjorde i mitten av 90-talet, och i utbyte kanske få en länk till min kommande presentations sida. Efter ett tag insåg jag att det faktist fanns stort potential i sidan och bestämde mig genast för att köpa den, innehåll, domännamn .... rubbet. Nu skulle jag vilja fråga, är det någon som har någon erfarenhet av detta, att ge sig på ett köp på en sida som egentligen inte är till salu? Har ni några bra tips på hur jag kan göra en bra aproach? Jag kan tyvärr inte ge er mer information om sidan men hoppas att ni kan hjälpa mig ändå. /Christos |
|||
![]() |
![]() |
|
|