FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ibland, eller oftast vill jag veta vem jag pratar med på forumet. Ett bra sätt att få en bra bild av medlemmen är att kolla på deras profil. Då är det lite trist när det står något liknande med: "kommer snart" eller "ingen sida" och liknande i profilen.
Jag kan förstå om det står så första veckan, men när det 3 månader senare står precis samma sak så kan jag inte ta en sådan medlem på allvar som aktiv webmaster. Sorry boys and girls, så fördomsfull är jag. För detta är väl ett forum för webmasters? Nya kontakter och nya samarbeten underlättar om man vet vem man pratar med, och ger man ingenting - så får man ingenting. Därför har jag lite svårt att förstå varför man ska vara "hemlig" på forumet. Lägger in något för alla som har "missat" infon ur forumets regler: "5. Angående medlemmars profiler så skall den innehålla en kommersiell hemsida. Detta för att undvika onödiga länkar i trådar för att beskriva sin hemsida, dessutom är det av allmänt intresse på WN att veta vem man diskuterar med." Reflektioner, tankar, åsikter... ? Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
|
|