FAQ |
Kalender |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tanken är klockren.
Jag uppfattar din tjänst som en konkurrent men även ett komplement till exempelvis gym i storstäder som t.ex. erbjuder ett gemensamt springpass utöver inomhusaktiviteterna. Kanske en gymkedja kunde vara intresserad av att haka på tjänsten? Mitt förslag är att du kopplar på fler intressen och aktiviteter till konceptet samt, som du skrev (" Min tanke är att vid lansering börja marknadsföra i enstaka städer allt eftersom") rullar ut det i ett begränsat geografiskt område, gärna i nära samarbete med kommersiella verksamheter som vill nå ut till olika målgrupper. Närliggande aktiviteter som jag snabbt kommer på: Cykling Barnvagnspromenader Yoga, Tai Chi och Qi Gong För det sistnämna krävs eventuellt en funktion för att ange en frivillig ledare av passet. Jag skulle kolla möjligheterna att på större orter annonsera eller samarbeta med forum/webbplatser för nyinflyttade, expats och alla utbildningar som har utbytesstudenter och/eller motsvarande. Scenarion: Jag är nyinflyttad småbarnsförälder och vill utöver mamma/pappagrupper förutsättningslöst ta en barnvagnspromenad med andra föräldrar. Jag är nyinflyttad och vill hitta andra att springa med då och då. Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
|
|