Citat:
Ursprungligen postat av digiArt
Jag tror hon tjänar bra med pengar, det var ingen verksamhet jag var intresserad av att gå in i (moraliska aspekter). Men det är jag.
Och nej, jag tänker inte berätta vad hon pysslar med om hon inte själv berättar.
Och nej, jag har inte varit i kontakt med henne för att prata om projekten. Jag har listat ut ändå vad hon pysslar med.
Mycket spekulation i denna tråd.
;-)
|
Förstår hur du tänker, har själv tänkt i liknande banor.
Men jag har gjort något åt det, jag har fokuserat mycket på kvalitet och att kunden blir nöjd. Nästan alltid är det tre gånger mer värde på det jag säljer jämfört med konkurrenterna som nästan alltid är ute efter snabba pengar med låg kvalitet.
Jag vill också gärna sälja liknande produkter till samma kundkrets om och om igen, så därför blir det extra viktigt just för mig att säga till att dem blir mer än nöjda med köpet.
Har tusentals kunder som köpt produkt från mig tidigare, så erbjuder jag ett bättre produkt i samma ämne till dem senare (email) så är det ganska stora pengar snabbt, så även från ett affärsperpektiv är det nyttigt att kunderna blir supernöjda med köpet. Det blir också mindre retur.
Men tyvär är marknaden fylld med skräp med dålig kvalitet, men nu kan vi äntligen göra något åt det, kommer att ta tid men det kommer att vara slut på dålig kvalitet, kommer inte tillåta sådant själv. Att kunden blir nöjd blir högsta prioritet i företaget.
Citat:
Jag har listat ut ändå vad hon pysslar med.
|
Förutom allt det där så har jag haft ett nära samarbete under flera år med ett företag som driver just den typen av verksamhet jag drar igång just nu. Jag vet ALLT som sker i bakgrunden, så det blir ingen gissande alls, bara att implementera sedan är det igång. Så kan säga att jag har haft lite tur, träffat rätt människor. För det mesta sker i bakgrunden och är inte alls lätt att lista ut om man inte har insider information.