Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

City Network sämre än sämst?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-08-25, 12:23 #17
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av digiArt Visa inlägg
Danski: Ligger du på deras nya eller gamla cloud?

Jag ligger på deras gamla och har inte märkt någon nedtid att tala om. Ser din kommentar som en varningssignal mot att ev. uppgradera.
Jag har servrar på både nya och gamla cloudet. Gamla påverkades inte för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
....
Det är 5% för varje 3 timmar...
....
...upp till 50% av månadskostnaden. Tyvärr är nästan alla SLA lika dåliga idag, alltså inte bara er som har dåliga villkor. När man köper en tjänst som skryter om 100% SLA vill man inte att tjänsten ska ligga nere i ett dygn och ersättningen är att man slipper betala för 15dagar. Men ja, jag har godkänt villkoren och visste om det.

Att det händer oväntade saker trots tester är en del av verkligheten vi lever i. Som kund spelar det dock ingen roll vad eller varför det strular, effekten blir det samma. Och denna gång fick vi ständiga "bara en timme till, bara en timme till, bara en timme till" i samband med "bara fåtal påverkade".
Med ett ordentligt erkännande direkt att man inte har någon aning om hur lång tid det tar att åtgärda så hade vi kunnat agera och vara uppe inom två timmar igen hos annan leverantör. Dumma som vi var trodde jag på att det skulle vara avklarat snabbare än vad en migration skulle ta.

Detta är det längsta avbrottet jag varit med om (som inte orsakats av mig) sedan FS-data hade glömt tanka diesel.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017