FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Hur kommer du att rösta i riksdagsvalet 2014 | |||
Vänsterpartiet (V) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 5.48% |
Miljöpartiet (MP) |
9 | 6.16% |
Socialdemokraterna (S) |
18 | 12.33% |
Centerpartiet (C) |
8 | 5.48% |
Folkpartiet (FP) |
4 | 2.74% |
Kristdemokraterna (KD) |
6 | 4.11% |
Moderaterna (M) |
49 | 33.56% |
Sverigedemokraterna (SD) |
38 | 26.03% |
Feministiskt initiativ (F!) |
1 | 0.68% |
Piratpartiet (PP) |
5 | 3.42% |
Antal röster: 146. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jadu.
- Min förlossning stämmer! - Ingen förälderpeng till mig (inga egna barn). - Har inte gått på dagis (mor betalade dagmamma). - Grundskola m. skolmat stämmer. - Gymnasiet vet jag inte hur det finansierades (Norge betalar in studiebidrag till Sverige och så får jag den andel man är berättigad till som svensk elev ~900kr). Vet inte om Norge betalat ut andra utgifter exkl. det jag skrev (kan kolla upp det på datorn sen) - Tandvården hade jag till runt 18 och så flyttade jag utomlands i några år (nu har jag 18.000 kr beräknade tandvårdsutgifter för hösten. 30 tkr totalt men staten betalar 12 tkr) - Ingen tid på sjukhus etc förutom förlossning Nu har jag förklarat det som inte stämmer, men också det som är korrekt enligt ditt uttalande. Jag kan ju lägga till att jag inte tänk på välfärden i dessa banor tidigare men att man faktiskt får tillbaka en del av det man betalat in i skatt Senast redigerad av Kimppa den 2014-09-09 klockan 17:43 Anledning: kronor |
|||
![]() |
![]() |
|
|