Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Arbetsuppgifter, hur mycket krut på retur/rekl?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-08-30, 09:56 #5
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Citat:
Ursprungligen postat av Conny Westh Visa inlägg
Det borde betyda att ca 10% av arbetstiden läggs på reklamationer/returer. För att en person ska jobba heltid med det så bör det finnas ca 10 personer i företaget.

Ni får nog göra så att ni får anpassa arbetsuppgifterna efter vad den ni anställer klarar av att göra. Men lägg över så mycket som möjligt på den personen.

I en övergångsperiod kommer mycket tid att gå till utbildning och "inkörning" av den nyanställde. Men när det stabilicerar sig så kan ni kompanjoner lägga mer tid på strategi, marknadsföring och försäljning.
Tänkte likadant, att mycket tid kommer gå till att lära upp personen; dock kan man senare börja planera för framtiden och utveckla bolaget.

Måste bara hitta någon som är bra för jobbet, men som ändå inte kommer på något vis sno idéer eller något liknande. Hur gör ni andra? Räcker det med att de skriver på ett sekretessavtal?
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017