FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Efter enormt slit och sömnlösa nätter i snart ett år har vi äntligen kommit till att kunna släppa en första versionen av mitt och teamets nya stora hjärtebarn.
Spara punkt se - smart jämförelse av mobilabonnemang (och snart mycket mer) - Den enda tjänsten som vet din historiska förbrukning genom analys direkt av mobiloperatörens mina sidor eller från räkningar. Medan alla andra jämförelsetjänster ber dig gissa förbrukning så läser vi automatiskt in vilka operatörer du ringer till, vilka du sms/mms, hur mycket du surfar och mycket mer. Totalt mäter vi just nu 24 olika datapunkter utan gissningar! Inga mera "jag surfar 1GB och ringer 200 minuter" uppskattningar =) - Den enda tjänsten som jämför operatörernas egna erbjudanden istället för att agera återförsäljare med förhöjda avgifter. Operatörerna själva har nästan alltid bättre erbjudanden än återförsäljare. - Den enda tjänsten som jämför alla operatörer med telefon och tilläggspaket, totalt över 3000 olika kombinationer. Dessutom uppdateras allting dagligen. - Och just det, vi kan göra allt detta på en minut, för en privatperson eller för företag med hundratals abonnemang. Det är vi också ensamma om ;-) Bakom kulisserna jobbar vi stenhårt för att även kunna släppa fler smarta datadrivna jämförelser utöver mobil live. Tills dess tar jag väldigt gärna era synpunkter, ros som ris, på hela sajten (mobil främst). Tänk på att tjänsten är live och undvik gärna att missbruka sidan, likaså kan vi komma att kontakta användare för att få feedback. Det är alltid jobbigt att visa upp något man håller så kärt själv men kritik är till för att bli bättre! Eventuella större fel tar jag helst i PM... |
||
![]() |
![]() |
|
|