Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Världens bästa land för folk som inte har någon annan aning alls, sedan är typ svenskar typ dresserade att inte gnälla lika mycket med.
En person som bara bott i vandrarhem skulle säga ett 3 stjärnors hotell är rena lyx för dom vet inget annat. Även fast dom bo i ett jävla ghetto hotell.
Sedan kan jag förstå att vissa är nöjda, då dom är parasiter och lever på andras pengar hela livet.
Ett land man aldrig behöver ta eget ansvar utan staten kommer hålla dig i handen typ vad du än gör.
Ang mina kostymer så är dom made in Italy och Switzerland bland annat. Och använda Armani är så typiskt svenskt som inte har något aning om något annat. Så nej inga Armani hah.
Och ja svenskar utomlands klär sig som jävla pundare alltid, accepterar aldrig klädkod eller kultur vad som gäller i landet.
Värre än djur typ....
Bra orsak varför Afrika, Mellanöstern, Asien är skönt åka till. Knappt några svenskar alls eller västfolk. Bortsett om man inte åker till dom vanliga turistmålen då, vilket man inte vill göra så frivilligt.
Samma sak om man väljer finare lyxhotell slipper man även patrask, för finns inget bättre med bra service och fin miljö. Samt ha det lugnt och skönt.
Har man inga mål i livet kommer man ingen stans, och mål är inte samma sak som drömmar. Svenskar kör mer stilen dom ska vinna pengar på lotto eller spel inte jobba ihop.
|
Nej men med tanke på hur du klär dig (shorts och kavaj) så antog jag att du inte kunde så mycket om klädkoder.
Afrika, mellanöstern och asien är typiska turistorter för svenskar.
Du nämnde två stycken kontinenter liksom.
Fyrstjärnigt eller till och med femstjärniga hotell imponerar mig inte.
Om du är medveten om hur hotell betygssätts (bland annat får du mindre avdrag om toalettpappret är vikt när du kommer till hotellet)
så är stjärnorna inte alls speciellt viktiga. Har bott på hotell med fyra stjärnor där rummen är finare än vissa femstjärniga och hotell-personalen är mycket trevligare dessutom.
Men jag lägger ner diskussionen här för att efter ha läst igenom dina diskussioner med vänner på facebook så förstår jag varför de slutar kommentera dina bilder liksom.
Troll och hoppas verkligen att du ändrar uppfattning någon dag. För att du själv ska må bättre!