FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej publishers,
Är det någon här som jobbar med Nelly.com och som har uppmärksammat många nekade sales för januari 2014? I mitt fall rör det sig om 100% nekade sales. Först fick jag vet att sales i början av månaden har råkat "hamna i fel segment" och att det var därför de nekades. Därefter lades dessa sales till manuellt och fick ett ordernummer som börjar på "TD1_". Sedan 28 januari är samtliga sales från Nelly.com nekade. Supporten på TradeDoubler påstår att det beror på returer, men 100% returer låter osannolikt i mina ögon. Har ni kikat hur det är på era konton? Logga in på ditt TradeDoubler-konto, klicka på [Statistik] [Mer rapporter] [Avslut- och leadrapport] och välj "Webbplats", "Program" och "Period" för att få fram statistik för denna månad. Titta sedan under kolumnen "Status". "D" står för "Denied" (Nekat), "A" för "Approved" (Godkänd) och "P" för "Pending" (Väntar). Hur är det i ditt fall? Jag är tacksam för svar, hjälp eller vidare vägledning. |
|||
![]() |
![]() |
|
|