FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag drar mig normalt sett in i det längsta från att hänga ut icke-offentliga personer men denna gången har personen ifråga tyvärr inte givit mig något alternativ.
Det gäller Henrik F* som på WN bland annat går under användarnamnet PappaPunkten. För en längre tid sedan så köpte jag en webbplats med tillhörande domäner av honom. Jag har alltsedan dess haft kontroll över såväl sajt som domäner m.m. men jag hade vid den tiden fullt upp och glömde i all hast bort att kontrollera att jag också blev ny ägare till domänerna. Detta ägarbyte slutförde han aldrig. Nu kontaktade jag honom återigen för drygt två veckor sedan. Han lovade då att omedelbart fixa sitt åtagande. Följande dag så hade han glömt bort det och skulle ta hand om det så snart som möjligt. Dagarna gick och han började ignorera mina meddelanden. Jag har mycket svårt att förstå varför han beter sig på det här viset när allt han behöver göra går på några minuter. Det känns ju extremt onödigt att ta en sån här skitsak så här långt, ska domstol behöva vara lösningen?
![]() |
|
|