FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej
En reportagebyrå ringde precis mig och talade med mig då jag är VD för en webbutik på nätet. Tydligen sade han att vi har en missnöjd kund som inte fått hjälp och har fastnat med en produkt som inte fungerar. Jag frågade efter ordernummer men han kunde inte ge mig den då kunden kanske inte ville ge ut den. Ställde massa frågor om hur vi hanterar reklamationer. Jag sade att vi gör precis som konsumentköplagen säger och även gått steget längre och erbjuder 30 dagars öppet köp mm. De verkar vilja framställa oss som ett oseriöst företag, fastän vi alltid satsar på 100% nöjda kunder. Han sade något att någon (han trodde det var vi) har gått till skolor och gett ut felaktig information om en produkt som sedan ett barn har köpt och är missnöjt med. Vad kan vi göra, då vi inte får någon information från reportagebyrån om vem kunden är? Jag menar det är inte ens säkert att kunden har köpt den hos oss! |
||
![]() |
![]() |
|
|