Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Muneris

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-05-29, 16:00 #20
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Secag, jo jag arbetar med design, både som arbete och fritidssyssla.

När jag går in på din sida hoppar den också igång direkt, men inte första gången jag besökte sidan. Då tog det drygt 2 sekunder att ladda sidan.

Jag sitter på en normal dator (i7 processor) med en uppkoppling på 100/100, så det är inte det som är problemet.

För att kolla en hemsidas prestanda brukar jag använda pingdom tool. Där visas också vad du kan förbättra etc.

Jag antar att du ifrågasatte min kunskaper iom. att jag skrev att jag kunde skapa en liknande sida?
Självklart är design och frontend kodning det jag sysslar med mest, men jag har arbetat med php och mysql också. Då är mina kunskaper inom det området väldigt små, men att bygga en sida likt denna tar mig nog inte mer än en månad från scratch.

Sen tror jag inte kvalitén på min hemsida skulle kunna mötas med vad som ligger bakom denna, men att visa upp en sådan här sida för en kund som heller inte riktigt "vet" vad som ligger bakom räcker nog inte.

Jag skulle nog försöka skapa ett användarsystem till sidan, där man kan logga in, lägga upp annonser, ta bort annonser, uppdatera annonser, se statistik osv osv. Gärna också något som baseras på ens konto typ osv.

Något lite mer avancerat lixom.
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017