Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

DDoS hos FSdata

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-03-17, 13:08 #14
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jackan Visa inlägg
Mitt syfte med kommentaren riktar sig främst mot att du öppet, på ett forum som nyttjas av "potentiella kunder" till ditt företag, skriver att större delen av svenskar (m.a.o kunder) är korkade.

Ärlighet varar längst, MEN att öppet ge sin främsta inkomstkälla (antagande) kritik för att vara "korkade" anser jag inte vara ett föredömligt sätt som företagare.

Du får gärna TYCKA vad du vill, men håll det gärna inom firman. Och med ditt senaste inlägg ger du, enligt mig, en mycket negativ bild av ditt företag.

// jackan
Har drivit företag sedan 2004, har inte ärvt eller vunnit några pengar. Varje krona har jag tjänat själv. Så pengarna kommer från bra tjänster.

Sedan att jag valt sakta börja dra mig tillbaka och överlåta allt mer till anställda är annan sak, men det sticker i ögonen på folk att jag inte behöver jobba länge om jag inte vill vid 27 års ålder och ändå kan slösa mer pengar på en månad än många har son årsinkomst.

Svenska avundsjukan, och det märks även att folk tycker rika ska bekosta hela samhället till 80-90% medans själv inte ens bidra med 10%
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017