FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag anser inte att jag har klanta mej, eftersom jag har överlåtit ansvaret till binero att sköta min domän, då anser jag att det skall vara så skickliga i sitt yrkesutövande att de klara av att göra den här riskbedömningen, att går något fel och hur det skall fånga upp felet och åtgärda det, inte bara peka om de till sin egna webbplats och tycka att de ligger på mitt ansvar att kommunicera med dem att något är fel.
Men du har delvis rätt , inser att de bättre att ha grejerna på egen server än att lägga de hos ett webbhotell som ändå gör allt fel, går något fel så är verkligen mitt fel. Det har meddelat mej om en flytt , men inte att de skulle ha sönder min DNS och därav förstöra en google placering. Det har tydligen klarat av fånga upp felet så mycket att det kan peka om domänen till sin egna webbplats. Men vi få se, kanske är som du säger att jag få tillbaka min placering efter någon vecka. Men det är riktigt klantigt gjort av binero, att inte fånga upp felen som blir , det har klantat sej med andra kunder där jag sköter kommunikationen med binero, så mitt case är inte något undantag att deras flytt mellan olika plattformar är ett stort stolpskott. Citat:
Senast redigerad av klein den 2013-01-18 klockan 18:55 |
||
![]() |
![]() |
|
|