Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Loopia Nere?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-03, 10:07 #37
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av tony-axbyte Visa inlägg
Det är många som är väldigt nöjda med gmail. För enskilda användare kan det nog vara riktigt bra men för ett företag utan någon tekniker är det nog lite besvärligare, särskilt för t.ex. receptionister som jag kan känna har ett behov av att kunna ringa någon för minsta lilla.
Får väl tillägga att mina kommentarer gällde endast för WN. Här finns det nog inte särskilt många receptionister eller företag utan teknisk kompetens. De flesta företag som har receptionist borde väl dock även ha en tekniskt ansvarig av någon typ? Visst kanske det är trevligt för en rörläggare som helst inte alls vill ha med datorer att göra att kunna kontakta en svensk support men idag har väl de flesta svenskar såväl datorvana som goda engelskakunskaper oavsett yrke och utbildning.

Det är ju trots allt inte särskilt konstigt att representanter för webbhotell vill att man ska använda deras tjänster
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad  
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017