Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Support via Livechatt

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-08-02, 00:17 #11
Conths avatar
Conth Conth är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 908
Conth Conth är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Conths avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 908
En liten synpunkt på det ni skriver:
"Idag är det vanligt att företag erbjuder support via epost och i bästa fall per telefon. Tyvärr är det ofta långa svarstider. Med Helpon kan man ha en konversation med sina kunder direkt på hemsidan, i realtid."

Långa svarstider kommer av bristfällig bemanning. Om du erbjuder chatt istället för telefoni lär svarstiderna knappast förbättras
Om du har mutlipla sessioner för operatören kanske de inte behöver bli sämre än med telefoni (i bästa fall).
Sedan kan det såklart finnas andra fördelar med chatt som att skicka länkar, bilder etc.
Conth är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017