| FAQ |
| Kalender |
| Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere? | |||
| Ja - absolut |
|
13 | 16.46% |
| Ja - om det görs snyggt |
|
18 | 22.78% |
| Nej - inte alls |
|
48 | 60.76% |
| Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#16 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att de tar in hjälp utifrån för sina lagringssystem och annat är helt normalt. Det handlar om garantier och liknande. På SAN köper man "alltid" (om man inte är galen) 4h on-site-support 24/7 i x antal år. Då ringer man när det strular för att få experthjälp direkt i stället för att sätta sig och meka i saker man kan halvdant. Ingen kan allt och dagens system är ofta extremt komplexa att man lär in-house-folket att sköta den dagliga driften och enklare felsökning men när skiten rasar totalt så tar man in rätt folk i stället. Man kanske får vänta någon timme på att Dell-killen ska komma men han har antagligen åtgärdat problemet långt tidigare än om du själv skulle gett dig an det. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|