FAQ |
Kalender |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
För ett par veckor sedan beställde jag utrymme på Binero för att flytta över en sajt från One.com. Orsaken till bytet är att One.com har extremt långa svarstider. Blev rekommenderad Binero av några nöjda kunder men jag måste säga att det blev en än värre mardröm.
Efter flytten kan man nå sajten vid ett av tio försök. Däremellen är den fullständigt oåtkomlig eller har så långa svarstider att webbläsaren säger "Webbsidan kan inte visas". Har haft en sanslös mailväxling med Bineros support och de svarar att de är medvetna om problemen och att de jobbar på saken. Varje gång har de lovat bättring till "nästa dag" men inget har hänt. Det senaste mailsvaret jag fick idag var att Binero den senaste månaden "aldrig haft någon annan kund som haft dessa problem". Jag har dock i olika nätforum sett att många haft problem med Binero både under december och januari. Nu utnyttjar jag Bineros 45-dagars "pengarna-tillbaka-garanti" och tar mitt pick och pack och flyttar till Looipa där jag har andra sajter som alltid fungerar smärtfritt och laddar snabbt. Bineros kundtjänst må svara snabbt men de är nonchalanta, arroganta och skyller på kunden istället för att leverera vad de tar betalt för. Billigt skräp! |
||
![]() |
|
|