FAQ |
Kalender |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har en liten fråga bara angående din sista mening där du skrev: "Inkludera även synonymer och relaterade ord i dina meta-taggar, alt-texter o.s.v." Mina meta-taggar (description och keywords) kommer skrivas automatiskt, vad tror du om detta, bra eller dåligt? jag kan även skriva dem manuellt men när det är på automatik plockar den tydligen upp den mest relevanta texten för descrition ur brödtexten och utgår från titel och H-taggar för keywords. Angående artiklar och texter, för att få texten bra måste man kunna lite HTML, vilket inte är så svårt, vet tex hur H-taggar fungerar men hur fungerar brödtext? Det finns några funktioner som ser ut så här: 1. <p>text</p> är detta brödtext? är det detta som är "paragraf"? 2. Vad betyder koden <pre>förformaterad</pre> och när ska jag använda denna? 3. vad betyder <address>adress</address> och när använder man denna? 4. De viktigaste H-tagarna är H1, H2 och H3, men vad händer med de andra och hur många finns det? Kan man lika gärna skippa de andra och använda fet brödtext? angående "adress" så är det väl ganska logiskt egentligen men varför finns det en kod för adressen? kan man inte bara skriva den som vanlig brödtext? Tack! |
||
![]() |
![]() |
|
|