FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förr hade jag sagt Binero tveklöst. Efter tusen olika problem så kan jag idag inte rekommendera Binero med gott samvete. Jag har fått felaktiga fakturor, domäner har försvunnit från kontrollpaneler, kontrollpanelerna funkar inte (den "nya är inte mycket bättre kan jag säga), dom har tagit betalt för domäner som dom inte lyckats registrera m.m. m.m.
Jag har fått bra och personlig service av min kontaktperson där som verkligen gjort sitt yttersta för att hjälpa till, men det hjälper inte då kontrollpanelerna var obrukbara och jag inte kunde administrera mitt konto eller lita på att övriga system fungerade som dom skulle. Det gick till den absurda graden att precis varje gång jag skulle göra något som hade med Binero att göra så blev det något fel. Jag har haft en site på one.com i ett par år (inte längre dock) och aldrig haft något att klaga på om man bara vill ha ett enkelt webbhotell utan några avancerade inställningar. Det är ett billigt budgethotell men systemen verkar fungera bra, och supporten har även den varit bra. Behöver du ha flera domäner på samma konto så är Loopia valet i dagsläget. Senast redigerad av gfors den 2010-08-27 klockan 09:46 |
||
![]() |
![]() |
|
|