FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Vi har fått en dålig kundrecenssion på Pricerunner. Texten är: "KOLLA FAKTURAN! fick betala en vara som jag varken beställt eller fått trots att jag ringde o sa till!" Betyg 1,5 av 5. Det är en kund som inte betalat sin faktura, vi har ringt, mailat, skickat brev i över 10 månader innan vi till slut tröttnade och skickade personen till kronofogden. När jag säger att vi mailat menar jag att vi säkert skickat 20 mail, jag har personligen ringt mer än 20 gånger och vi har skickat kanske 10-15 skriftliga påminnelser och krav. Naturligtvis utan det minsta respons. När kunden sedan får påhälsning av KFM så så hävdar hon att hon ringt och bett om en ny faktura. Vilket inte stämmer (vi noterar allt sådant i vårt system och skulle aldrig gå till KFM över en sådan lite tvist). Har någon råkat ut för något liknande och har ni några förslag på hur man bäst löser detta? Det som är lite jobbigt är att det dyker upp på Trustpilot se länk nedan http://www.trustpilot.com/review/www.butik21.com Vi jobbar för att ha 100 % nöjda kunder och jag tar personligen hand om alla returer, problem och felaktigheter så jag exakt vem det är som skrivit detta. |
||
![]() |
![]() |
|
|