Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Kund som inte betalar faktura - och inte går att kontakta

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-29, 16:59 #15
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Conny, jag tycker du generaliserar lite väl mycket. Vad som är småsummor varierar oerhört från företag till företag. Det är heller inte mindre seriöst att köra 10 dagar jämfört med 30, däremot kanske man får vara lite mer förstående med sena inbetalningar. Det bästa för bägge parter är givetvis att komma överens om detta på förhand, om inte är det du som säljare som bestämmer förfallotiden. Att alltid ta det uppdrag som betalar bäst ligger inte för mig heller. Vissa företag och organisationer skulle jag aldrig acceptera som kunder och kunder som strular på olika sätt är inte heller särskilt intressanta i längden.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017