Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Dejtingsidornas omsättningar

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-03, 00:35 #29
chilis chilis är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2009
chilis chilis är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Ingenting är dyrt för e-kontakt. Ägarna sitter som du säger i en lyxvilla i Los Angeles där dom har sin bas och därifrån styr dom arbetarna i Norrköping.

Nu ska vi inte vara dumma, utan istället tänka "kul att dom tjänar så förbannat mycket pengar och att dom kan ha ordentliga företagsfester utan att tänka på notan".
Jag tycker inte att man ska tjafsa på detta forum och alla ska få komma till tals men du StateCollapse tar priset. Å du gör det med råge.

Du skriver så pass orelevanta inlägg att jag faktiskt tappar hakan. Du verkar helt besatt av porrcommunitys och dejtingsidor och tror att det är någon slags drömvärld där man tankar cash och sedan bränner det på företagsfester. Vad exakt tycker du att ditt inlägg ovan som jag citerat tillför till WN? Kunskap, logiskt tänkande eller erfarenhet? Kan du svara ja på en av dom tycker jag du ska fortsätta med dessa inlägg. Annars tycker jag du ska vara mer restriktiv i ditt kommenterade.

Nu blir mitt inlägg lika orelevant men jag kan bara inte hålla mig.
chilis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017