FAQ |
Kalender |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej end! Kul att du är tillbaks och tack för bra synpunkter ![]() 1. Supporten: Jag håller med dig om att det är under all kritik och vi kämpar med den. En förklaring (dock ej en ursäkt) till att en del ärenden tar sådan tid är att frågor slussas runt då det ofta är en programspecifik fråga som kanske endast en person kan svara på. Ibland behöver denna person undersöka saken och kontakta kunden om svar. Detta bidrar till långa svarstider. Där kan vi bli bättre på att svara att vi håller på att undersöka saken så man vet varför det kan ta lite tid. Jag kan förstå frustrationen då man inte ens vet om någon har fått ärendet och tagit tag i det. 2. Massutskick: Menar du här nyhets/veckomail som går ut till alla affiliates? Här är det viktigt att man har godkänt mail från oss. (INSTÄLLNINGAR-->Kontaktinformation-->Nyhetsbrev: ) Handlar det om programspecifik information så skickar varje programansvarig ut information om programmet. Vi har som policy att meddela om: Grafikbyten Förändringar i ersättningarna Om programmet håller på att gå ner på pausat Grafikrensning (att vissa grafikID'n kommer att bli inaktuella tex) Nya policies rörande olika vertikaler av affiliates , tex sökord policy, rewardsitepolicy Stora spårningsfel som rör alla affiliates i programmet (enskilda fall tar man enskilt) Har du exempel på fler viktiga ändringar som ni vill ha information om? Alla affiliates som ligger i ett program kommer med i en mailingslista. Dock måste denna uppdateras inför varje nytt utskick, för att få med alla nya affiliates. Det kan hända att detta glöms att göras och att mailet då inte går ut till alla. Ska skicka ut en påminnelse om detta till alla. 3. PrePayment: Låt mig återkomma med den då jag fått klarhet i var i pipen för utveckling detta problem ligger. Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
|
|