FAQ |
Kalender |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack vare att vi känner personalen på företagscentret så pass väl, slipper vi idag att massa paket går ut till ombudet som kräver fullmakter hit och diverse id-handlingar dit för att lämna ut paket till oss. Nu kommer de flesta returer och dylikt med postkillen som hämtar upp våra ordrar varje eftermiddag. Det är idag endast två saker som gör att vi inte tagit tag i att byta speditör: 1. Våra hjälpsamma kontaktpersoner på det lokala företagscentret. 2. Att Posten hämtar paket och brev hos oss varje eftermiddag. Försvinner båda fördelar vid en nedläggning startas omgående Operation Surdeg och speditörbyte blir definitivt ett faktum. Fraktkostnader på 150 000 kr/mån är inte mycket för Posten, men varför ge dom mer än nödvändigt när dom bara pissar en i ansiktet och tar bort det lilla positiva dom faktiskt har (snart hade) att erbjuda. Men men, kanske ska avvakta och se vad nedläggningen egentligen innebär supportmässigt innan man målar fan på väggen. |
||
![]() |
![]() |
|
|