Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Avreagera mig från Comhems dåliga service

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-23, 14:35 #11
petlin petlin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 175
petlin petlin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 175
Hade en motsvarande situation för flera år sedan när jag bl.a var ansvarig för importfrakter och nationella frakter för en grossist som sålde hushållsprylar. Det handlade väl om 5-6 miljoner per år i fraktkostnader (även om det inom transportbranschen kanske inte är så mycket jämfört med riktigt stora kunder).

Tog i alla fall löpande in offerter från olika speditörer och fick vid ett tillfälle en väldigt bra offert just på importen. Bytte då speditör varpå vår gamla kontaktperson kom förbi på besök och undrade varför inte de fått lämna en ny offert.

Svarade då bara att som långvarig kund hos dem utgick jag från att vi redan hade deras bästa möjliga prisern för vår fraktvolym. Han blev väldigt tyst.

Tyvärr kan man inte göra samma sak på den monopolmarknad Comhem har hos mig just nu. Men inom ett par år kommer nya lösningar så jag får se framtiden ann.

Senast redigerad av petlin den 2009-11-23 klockan 14:36 Anledning: korr text
petlin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017