Citat:
Ursprungligen postat av yodaki
Återigen förstår inte riktigt vilken fråga i mitt inlägg du svarar på.
Om det vi gör inte är någon form av välgörenhet så vet jag faktiskt inte vad det är?
Jag jobbar som fritidspedagog som vanligt jobb och hjälper driva detta på min fritid, skulle nog uppfatta det som att jag gör ngt utav välgörenhet.
Jo självklart har vi hört runt om till våra medlemmar, det hade du sett om du läst på våran hemsida. och till det sista du skrev så fungerar våran verksamhet mycket bra enl mig själv iaf, dock så tycker jag man ska sträva fram och förbättra det som kan förbättras.
Som sagt snabba ogrundade svar, återigen en som upplyst mig mycket, tackar ödmjukast för det 
|
Med välgörenhet menas INTE ideellt arbete i vilken förening som helst. Hade det varit hjälp till hemlösa eller ett katthem hade du säkerligen fått intresse från något håll (både pga personligt engagemang och goodwill för ens verksamhet) men du ska som sagt var ha extrem tur om du hittar någon här som vill hjälpa er utan ersättning.
Hur många medlemmar har ni? Om inga av dessa är villig att hjälpa till själva så kanske ni iaf kan skramla ihop de kronor som behövs.