FAQ |
Kalender |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hela idéen med Infoo.se (precis som med SUNET-katalogen, ända sedan starten 1993) är att man själv anmäler sin sajt, och att vi sedan granskar sajten innan den godkänns. Vi lägger inte till sajter själva, och vi skulle därmed heller aldrig fakturera ett företag som inte anmält sin sajt till katalogen.
Vi skickar naturligtvis inte ut bluffakturor, däremot har vi tidigare haft problem med att en person registrerat sajten (ofta någon som hjälpt till att bygga eller administrera sajten) - eller till och med ett annat företag som en SEO-byrå eller en reklambyrå - medan en annan person erhållit fakturan. Vilket skapat förvirring, och en känsla av att man inte beställt sitt engagemang. Vilket inte varit bra, och någonting vi borde varit snabbare med att hantera. Mellan 2010-2012 använde vi också av e-postfakturor vilket tyvärr inte heller var bra, då en del kunder fick påminnelser utan att ha sett originalfakturan. Det har vi ändrat på och nu skickar vi alltid pappersfakturor. Vi var också, p g a för liten bemanning, för långsamma på att svara på mejl. Dock: nu, ett antal år efter att KTH lämnat Infoo och en granskningsavgift infördes, så upplever vi att vi fått ordning på logistiken, och vi ber om ursäkt för fel vi begått under övergångsperioden från en statligt finansierad verksamhet till en privat verksamhet. Det går också utmärkt att mejla oss (såväl ärenden som eventuella uppsägningar); vår kundtjänst hanteras av vår redaktion och är via mejl. Vi svarar alltid inom 48 timmar på vardagar på: redaktionen [@] infoo.se Vi har nya planer framöver och hoppas vi kommer kunna lyfta Infoo.se till att bli en riktig webbresurs igen. Till hösten kommer de första nyheterna. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|