FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag driver idag en enskild firma och har precis startat upp ett aktiebolag. jag sitter just nu och velar och kan inte bestämma vad jag ska göra dom kommande åren. Jag och min sambo reser till Fillippinerna om 10 dagar och ska efter fillippinerna resa till indien med enkelbiljett. jag har två val: 1. Hitta något trevligt ställe i indien där jag lyckas hitta en programmerare och en contentwriter (skriva bloggar och liknande). Driva bolaget från indien och spara en massa pengar, samt bygga upp bolaget så att jag drar in så mycket pengar att jag utan problem kan äga fastighet i Sverige men ändå vara ute och resa. just nu drar jag in så mycket pengar att jag och min sambo kan leva ganska fattigt på bara min lön i Sverige men som kungar i indien. 2. Åka hem från indien i maj och till hösten flytta till stockholm för att plugga e commerce på Hyper Island. Detta är antagligen den ändå utbildning som passar som handen i hansken för mig. Denna är 2 år denna utblidning och efter jag gått den så är det nästan garanterat att min företag klättrar mot skyn på grund av det kontaktnät jag bygger upp. Vad hade ni gjort om ni var i mina skor.. |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|