Citat:
Ursprungligen postat av Alex
Om du vägrar efter tillsägelse så brukar vi ta steget att sätta användaren i Read Only. Det är inget konstigt med det. Vill man vara med och skriva på WN får man allt följa reglerna som gäller.
|
Nå, så länge det handlar om Read Only så är det sak samma. Även om det på ett sätt är lite dumt med tanke på att det här är ett forum. Nåväl.
Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Jaså, spännande. Du vet vem jag är och jag har inte en susning om vem du är. - Jo, men jag är "webmasterfredrik"
|
Jag förstår din poäng här, inget snack om saken. Dock undrar jag ifall du förstår min sida av myntet med att jag inte vill gå ut med mitt namn och arbetsplats här?
För att säg vad man vill men i månget fall så tolkas saker och ting som "officiella uttalanden" oavsett om man hänger här i egenskap av privatperson. Inte för att jag i praktiken tror att det skulle vara några större problem med det hela men jag föredrar att vara på den säkra sidan. Kalla mig gärna paranoid och gud vet vad men det är mitt val att vara anonym.
Sedan om man inte får diskutera med andra utan att tvunget ge ut sina personuppgifter, nåja, kan någon admin radera mitt konto?