Kom ihåg mig?

Tävling på min nyhetskanal..tips?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-08-10, 09:46 #1
Attila Attila är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2006
Attila Attila är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2006
Min sida är ett CMS-system, gjort för att alla från Håbo kommun ska kunna bidra med material. Visst kom jag upp i antal besökare under åren men 98% av dessa skriver aldrig ngt. Det måste finnas mer i vår lilla kommun...

För att öka trafiken och aktivera besökarna måste jag satsa på reklam/jippo för att öka antalet besökare och insändare.
Att annonsera i lokaltidningen känns en aning fel då vi är konkurrenter (lite), mitt mål är samma annonsörer som de har.

Därför funderar jag på en nät tävling, med en moped som 1:a pris. Men hur/ i vad ska man tävla som är min stora fråga?

- Medlem som skickar mest insändare under en viss tid? >>Jag blir förmodligen översvämmad med tvåradiga kortisar utan nyhetsvärde...

- Värva flest medlemmar under en viss tid? >> Jag vill ha många AKTIVA medlemmar, inte bara många medlemmar

- Vem skriver den bästa insändaren? >> Svårt att avgöra vad som är bäst insändare

- Att ordna en bikini tävling (med bilder för internet röstning) skulle dra publik kanske, men skulle sänka sidans trovärdighet

Jag körde lite fast...har du någon tips hur vad en sån tävling skulle handla om för att öka medlemamr och insändare?
Attila är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017