FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
24 kr *12 = 288 kr + 89 kr i startavgift totalt blir det 377 kr Fast så kanske man inte ska räkna :p Men men ska bestämma mig under tiden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Kommer jag köra ASP så blir det ju Windows konto Ska jag köra PHP så kanske man tjänar på att köra Unix/Linux eftersom man får ofta en hel del utrymme med dessa paket. Fast det är som du säger att det går bra med både Windows som har både ASP och PHP om man inte har bestämt sig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Scorpion Data fungerar bra nu igen. Har du inte väldigt höga krav på driftsäkerhet så är det ett solklart alternativ för dig. Deras paket är mycket prisvärda. Bra och trevlig support.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det är inte farligt om webservern går ner en stund 1-2 ggr i månaden. det är mest mailen man kör då och då. Men men inte så lång tid men det ska fixa sig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
gate9.se är bra. Dom har bra support och är flexibla. Något som var jobbigt är att dom inte hade backup på min sql-databas när den råkades ta bort någon gång (av mitt system). Och att en gång vid någon uppdatering ändrades alla rättigheter på filerna för mitt system så mailen funkar inte och så.. Men annars är dom toppen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hur som helst så ser jag att dom har lagt upp en "driftinfo" i menyn där det står lite information, och det är ju bra. Vad som däremot inte är bra att deras supprtforum fortfarande inte fungerar, när man går in och ska kolla någon tråd så får man "error", och så har det varit i ett antal månader nu. Hur seriöst är det? Att ha ett supportforum som inte fungerar? Billiga är dom, men jag vågar inte tyvärr lita på dom - tyvärr. Kommentar från scorpiondata? Mvh Ziggy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle kunna rekommendera dig box.se. Deras billigaste paket kostar 19 kr/mån och duger utmärkt för privatanvändning. En nackdel är att de inte har så moderna versioner av PHP etc.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|