FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag känner drogmissbrukare, alkoholister, spelmissbrukare och cigarettrökare. Men ingen som missbrukar smileys så otroligt mycket som mig själv.
![]() ![]() ![]() Jag har även kommit på mig i några skoluppsatser där jag verkligen velat trycka dit en smiley, men det är emot allt vad heter svensk grammatik tydligen. ![]() [edit] La till några extra smileys ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe, jag använde en smiley en gång i en uppsats på c-nivå... läraren tolkade det som en deraktionell ändring :D
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle vilja se fler smileys i svea rikes lag.
§ 4 Såsom 2 § i 1809 års regeringsform uttryckligen stadgar, att Konung alltid skall vara av den rena evangeliska läran ![]() ![]() § 5 Prins och prinsessa av det kungl. huset må ej gifta sig :huh: , med mindre regeringen på hemställan av Konungen därtill lämnat samtycke B) . Sker det ändock, have han eller hon förverkat arvsrätt till riket för sig, barn och efterkommande :lol: . Lag (1979:935). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Google säger "Did you mean: redaktionell". ![]() Hur som helst så tycker jag att ordet deraktionell nog finns. Låter rätt helt enkelt. <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Edit: B) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hittade deraktionell i min ordbok:
Felstavning av -> redaktionell. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Det var inte meningen att döda tråden med min kommentar om "deraktionell" ... så tillbaka till smiley frågan.
... är på MSN messanger med några polare ibland, och känner mig lite konfys när dialogen består av att (enbart) skicka smileys till varanda. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag missbrukar smileys samt punkter... =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Får väl starta en förening: ASM - Anonyma Smiley Missbrukare
EDIT: Flesatnvign |