FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För övrigt är det intressant att notera att endast Anders Larsson förstod att sammanhanget är viktigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Vid de tillfällen detta har hänt oss brukar vi ta det som en utmaning att vända det hela till något bra och få alla glada och nöjda. men det finns ett par "kunder" under de snart fem åren vi jobbat med kundtjänstmailen som jag faktiskt bett att gå någon annanstans. Det är de-tack och lov få-som svär mer än man orkar läsa och de som bara vägrar att förstå att det faktiskt inte går att bete sig hur som helst som kund och tro att vi bugr och bockar.
Som sagt de är få men de finns... Hade en kund som hotade med att både polisanmäla oss och allt hon kunde komma på för att hon fick bekosta portot själv på ett ångrat köp. En annan skulle anmäla oss för falsk marknadsföring för att vi har telefonnummer på hemsidan men inte alltid svarade mellan de tider vi skrivit som säkrast att nå oss. Mycket ska man höra innan öronen ramlar av:-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Givetvis skall den offentlige personens förehavanden i hans eller hennes egenskap av offentlig person kunna synas mer i sömmarna, men privat bör få vara privat.
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|