FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Är det någon som har b-one.net som leverantör eller vet om de är bra eller dåliga? Priserna verkar väldigt låga... Hälsningar, H |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
använd sökfunktionen så finner du lite om b-one!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har sökt... men fick inte de de svar jag ville ha. Det var därför jag ställde frågan.
Sökte på b-one och fick träffar på "bone" vilket resulterade i måååånga träffar. /H |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
De har någon inofficiell regel som säger att "obegränsad trafik" är 1GB / månad.
Vidare så får man överstiga den om man inte har bildfiler som tankas, vilket alla webplatser har, om jag har förstått dem rätt. Vissa filformat som inte får tankas i överdrivna mängder med deras mått mätt, däribland gif, jpg och en rad andra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ska inte välja dem då. Hellre väljer jag en dyrare som är svarar när man har frågor. Hälsningar, /H |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Förutom det har jag kontaktat b-one flera gånger och alltid fått svar samma dag. De har dock en tendes att överbelasta servrarna, ska man vara kund hos b-one så ska man uppskatta vad det är man får för 12 kronor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag fick lov att betala för ytterligare en period när jag skulle stänga av mitt konto på B-one. Kul.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|