![]() |
Hej,
Är det någon som har b-one.net som leverantör eller vet om de är bra eller dåliga? Priserna verkar väldigt låga... Hälsningar, H |
använd sökfunktionen så finner du lite om b-one!
|
Jag har sökt... men fick inte de de svar jag ville ha. Det var därför jag ställde frågan.
Sökte på b-one och fick träffar på "bone" vilket resulterade i måååånga träffar. /H |
|
Citat:
|
De har någon inofficiell regel som säger att "obegränsad trafik" är 1GB / månad.
Vidare så får man överstiga den om man inte har bildfiler som tankas, vilket alla webplatser har, om jag har förstått dem rätt. Vissa filformat som inte får tankas i överdrivna mängder med deras mått mätt, däribland gif, jpg och en rad andra. |
Citat:
Ska inte välja dem då. Hellre väljer jag en dyrare som är svarar när man har frågor. Hälsningar, /H |
Citat:
Förutom det har jag kontaktat b-one flera gånger och alltid fått svar samma dag. De har dock en tendes att överbelasta servrarna, ska man vara kund hos b-one så ska man uppskatta vad det är man får för 12 kronor. |
Jag fick lov att betala för ytterligare en period när jag skulle stänga av mitt konto på B-one. Kul.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson